| Flood | |
|
+9orhtonet Ruhtra nemesis74 dudu Pilip Loki Shingorou Sayuri Yoshimura 13 participants |
|
Auteur | Message |
---|
Yoshimura Admin
| Sujet: Re: Flood Dim 1 Juil - 14:49 | |
| zentes tous nunuches psk c moi le king of the flooooooooooooooooooooooooooooooooooooood | |
|
| |
dudu
Nombre de messages : 41 Age : 37 Localisation : Prés de lyon.... Date d'inscription : 30/06/2007
| Sujet: Re: Flood Dim 1 Juil - 15:08 | |
| | |
|
| |
Sayuri Admin
Nombre de messages : 128 Age : 34 Localisation : Nancy Date d'inscription : 26/05/2007
| Sujet: Re: Flood Dim 1 Juil - 17:35 | |
| Aaaah!! J'ai un message de moins que toi yoshi! Faut que je me rattrape! | |
|
| |
Sayuri Admin
Nombre de messages : 128 Age : 34 Localisation : Nancy Date d'inscription : 26/05/2007
| Sujet: Re: Flood Dim 1 Juil - 17:35 | |
| | |
|
| |
Yoshimura Admin
| Sujet: Re: Flood Lun 2 Juil - 2:06 | |
| d'ou que t'as plus de post que moi !!! ta po le droit chui l'admin du forum
Dernière édition par le Dim 8 Juil - 2:03, édité 1 fois | |
|
| |
Yoshimura Admin
| Sujet: Re: Flood Lun 2 Juil - 2:29 | |
| toujours pas couché ??? spa normal ca !!! pourquoi je parle de moi meme a la 3 eme personne | |
|
| |
Yoshimura Admin
| Sujet: Re: Flood Dim 8 Juil - 2:02 | |
| personne aime le flood on dirai tant pi je vais continuer quand meme ca me detend | |
|
| |
Yoshimura Admin
| Sujet: Re: Flood Dim 8 Juil - 2:04 | |
| pourquoi mes guildiens ne s'inscrivent pas au forum? | |
|
| |
dudu
Nombre de messages : 41 Age : 37 Localisation : Prés de lyon.... Date d'inscription : 30/06/2007
| Sujet: Re: Flood Dim 8 Juil - 10:46 | |
| Comme je le disai Yoshi "tu es le roi du Multi-Multi POST" | |
|
| |
Yoshimura Admin
| Sujet: Re: Flood Dim 8 Juil - 11:00 | |
| of the multi post yeah ! | |
|
| |
Pilip
| Sujet: Re: Flood Dim 8 Juil - 15:24 | |
| | |
|
| |
nemesis74
Nombre de messages : 61 Age : 39 Localisation : Sur ma chaise... normalement Date d'inscription : 26/06/2007
| Sujet: Re: Flood Dim 8 Juil - 21:04 | |
| bon alors "flood", je sais ce que ca veux dire... mais ca viens d'où?? flood or not flood.. iz zat ze kuechtion... | |
|
| |
Sayuri Admin
| Sujet: Re: Flood Dim 8 Juil - 22:13 | |
| | |
|
| |
Pilip
| Sujet: Re: Flood Lun 9 Juil - 13:57 | |
| C'est is that the question, mais that is the question. Le manque de culture sur ce forum laisse à désirer. Je suis decu, decu decu. Je vais d'ailleurs vous demander de traduire le texte que voici.
Ioannis Pici Mirandulani Concordiae Comitis
Legi, Patres colendissimi, in Arabum monumentis, interrogatum Abdalam 1 Sarracenum, quid in hac quasi mundana scaena admirandum maxime spectaretur, nihil spectari homine admirabilius respondisse. Cui sententiae illud Mercurii adstipulatur: Magnum, o Asclepi, miraculum est homo 2. Horum dictorum rationem cogitanti mihi non satis illa faciebant, quae multa de humanae naturae praestantia afferuntur a multis: esse hominem creaturarum internuntium, superis familiarem, regem inferiorum; sensuum perspicacia, rationis indagine, intelligentiae lumine, naturae interpretem; stabilis aevi et fluxi temporis interstitium, et (quod Persae3 dicunt) mundi copulam, immo hymenaeum, ab angelis, teste Davide4, paulo deminutum. Magna haec quidem, sed non principalia, idest quae summae admirationis privilegium sibi iure vendicent. Cur enim non ipsos angelos et beatissimos caeli choros magis admiremur? Tandem intellexisse mihi sum visus, cur felicissimum proindeque dignum omni admiratione animal sit homo, et quae sit demum illa conditio quam in universi serie sortitus sit, non brutis modo, sed astris, sed ultramundanis mentibus invidiosam. Res supra fidem et mira. Quidni? Nam et propterea magnum miraculum et admirandum profecto animal iure homo et dicitur et existimatur. Sed quaenam ea sit audite, Patres, et benignis auribus pro vestra humanitate hanc mihi operam condonate. Iam summus Pater architectus Deus hanc quam videmus mundanam domum, divinitatis templum augustissimum, archanae legibus sapientiae fabrefecerat. Supercaelestem regionem mentibus decorarat; aethereos globos aeternis animis vegetarat; excrementarias ac feculentas inferioris mundi partes omnigena animalium turba complerat. Sed, opere consummato, desiderabat artifex esse aliquem qui tanti operis rationem perpenderet, pulchritudinem amaret, magnitudinem admiraretur. Idcirco iam rebus omnibus (ut Moses5 Timaeusque6 testantur) absolutis, de producendo homine postremo cogitavit. Verum nec erat in archetypis unde novam sobolem effingeret, nec in thesauris quod novo filio hereditarium largiretur, nec in subselliis totius orbis, ubi universi contemplator iste sederet. Iam plena omnia; omnia summis, mediis, infimisque ordinibus fuerant distributa. Sed non erat paternae potestatis in extrema fetura quasi effeta defecisse; non erat sapientiae, consilii inopia in re necessaria fluctuasse; non erat benefici amoris, ut qui in aliis esset divinam liberalitatem laudaturus in se illam damnare cogeretur. Statuit tandem optimus opifex, ut cui dare nihil proprium poterat commune esset quicquid privatum singulis fuerat. Igitur hominem accepit indiscretae opus imaginis atque in mundi positum meditullio sic est alloquutus: «Nec certam sedem, nec propriam faciem, nec munus ullum peculiare tibi dedimus, o Adam, ut quam sedem, quam faciem, quae munera tute optaveris, ea, pro voto, pro tua sententia, habeas et possideas. Definita ceteris natura intra praescriptas a nobis leges coercetur. Tu, nullis angustiis coercitus, pro tuo arbitrio, in cuius manu te posui, tibi illam praefinies. Medium te mundi posui, ut circumspiceres inde commodius quicquid est in mundo. Nec te caelestem neque terrenum, neque mortalem neque immortalem fecimus, ut tui ipsius quasi arbitrarius honorariusque plastes et fictor, in quam malueris tute formam effingas. Poteris in inferiora quae sunt bruta degenerare; poteris in superiora quae sunt divina ex tui animi sententia regenerari».
Et sans faute.
PS : Le texte complet passait pas. | |
|
| |
Yoshimura Admin
| Sujet: Re: Flood Jeu 12 Juil - 23:21 | |
| ah dommage je ne sais traduire que les texte complets | |
|
| |
Sayuri Admin
| Sujet: Re: Flood Ven 13 Juil - 23:29 | |
| | |
|
| |
Yoshimura Admin
| Sujet: Re: Flood Ven 13 Juil - 23:30 | |
| t'es completement barjo ma chere 2eme âme | |
|
| |
Sayuri Admin
| Sujet: Re: Flood Sam 14 Juil - 0:04 | |
| Je propose qu'on remplace tous les smilies de notre forum par des smilies chats! | |
|
| |
Pilip
| Sujet: Re: Flood Sam 14 Juil - 11:06 | |
| | |
|
| |
dudu
| Sujet: Re: Flood Sam 14 Juil - 11:18 | |
| Bonne fête National à tous . | |
|
| |
nemesis74
Nombre de messages : 61 Age : 39 Localisation : Sur ma chaise... normalement Date d'inscription : 26/06/2007
| Sujet: Re: Flood Sam 14 Juil - 11:36 | |
| allons enfant de la patriiiIIIIIiiiiieuuuuu Le jour de Gloire est arrivé.....
Et vive les avions de chasse qui vont passer au dessus de paname....
Bon et puisque je suis un amoureux de l'aviation militaire.. (j'ai dit qqpart que je voulais en faire mon métier il me semble...)
voilà un petit partage.. voici un toast portées par les nouvelles recrues qui viennent de recevoir leur ailes...(cad leur brevet de pilote militaire):
tout d'abord faire taire tout le monde :
"VOS GUEULES LA DEDANS!!!!!"
- le verre dans la main gauche - la main droite sur le coeur - le pouce pour le couvercle -l'index pour la detente - le majeur pour ces dames - l'annulaire pour tenir le verre - le petit doigt pour la distinction
- a nos femmes [bis] - a nos chevaux [bis] - a nos escaliers [bis] - et a ceux qui les montent [bis] - a nos avions [bis] - a ceux qui les demontent [bis] - a nos bretelles [bis] - a ceux qui les remontent [bis] - a nos echelles [bis] - a ceux qui les descendent [bis] - au tres grand et tres prestigieux Escadron de Chasse 2/4 LA FAYETTE (exemple) (toasts a volonte mais pas trop car le but est quand meme de boire..^^) - et a la chasse...BORDEL!!!! | |
|
| |
Pilip
| Sujet: Re: Flood Sam 14 Juil - 13:42 | |
| | |
|
| |
Yoshimura Admin
| Sujet: Re: Flood Sam 14 Juil - 17:23 | |
| en fait pilip t'es un terroriste tu fais des attentats pour liberer la bretagne et en faire un pays a part n'est ce pas? | |
|
| |
Pilip
| Sujet: Re: Flood Dim 15 Juil - 18:38 | |
| J'avoue Non je suis pas jusque là mais j'aimerais assez qu'on reconnaisse enfin que la bretagne a été indépendante. Pasque des que j'en parle on se fout de ma gueule. L'école n'est pas tout, ya aussi des choses qu'elle ne dit pas. S'too. | |
|
| |
Pilip
| Sujet: Re: Flood Dim 15 Juil - 18:39 | |
| Et pis d'ailleurs ya pas d'attentat en bretagne. On est pas violents. | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Flood | |
| |
|
| |